Lördag 22 Maj - Jobb-iga lördag.

Men hallå eller!

Först vill jag gratta min gamla (jaa, har man gått upp i 20-års åldern så är man fan inte ung längre!) flamma Hanna som fyller 21 år idag! Jag hoppas att du få en helt underbar dag men din familj och din karl och att har du riktigt kul ikväll när det är fest! Jag saknar dig ditt Sötnöt!


Förövrigt så jobbar jag mödar-helg igen...
Igår fredags jobbade jag 12-19 på Kundtjänst, sen vidare på Solo 23-03.
Imorse var det bara att kliva upp för att gå att jobba 09-16. Gick hem som en dö säck och somnade 1 timme iaf.
Det var iallafall lugnt på jobbet, jag fick 2 samtal mellan 12-16, gitt som faen...!

Nu har jag hunnit göra det lite fint här hemma, väntar på att min soppa (nope, inga nudlar idag!) ska bli klar, sen är det jobb igen 23-03... Imorgon ska jag oxå upp och jobba 09-16 och sen efter det ytterligare ett pass mellan 20-03 på Solo. Jag är inte ledig förrens fredag nästa vecka - JAPP och ni får gärna kalla mig workin-machine! Jag fattar själv inte hur jag klarar det..

Jag fick juni-schemat nu oxå och det ser ljust ut. Jag bad om att få jobba mycket morgon eftersom jag gärna vill ta del utav solen och dags-tid nu när det är så bra väder. Trodde aldrig att det skulle gå igenom, men jag jobbar 08-15 hela juni - woho ! Nu får man ju iaf lite av sitt liv tillbaka iallafall...!

Nje, nu e min soppa klar, sen är de dags att fixa sig va! Hörs imonn!!


Puss & Kraaam
From Barcelona with love // Tina


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack min fina vän :)

Dagen kunde inte blivit bättre, kolla bidler på fb som jag ska lägga upp så snart jag orkar ;)



Saknar dig!

2010-05-23 @ 16:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0