Lördag 29 Maj - Missade solen.

Men tjena!

Jag kan väl säga att jag är lite bitter på att jag missade stranddagen idag. Det har varit soligt hela dagen och varmt så i..! Jag vaknade vid 13 och DÅ var det molnligt som fan, så jag tänkte att det skulle fortsätta vara molnigt hela dagen. Jag gick därför till solariet och åkte hem till mig, efter det gick jag till Consum och inhandlade lite käk och vid 3 var det strålande sol på moln-fri himmel. Man blev jue lite bitter, men jag hade ingen energi att sätta mig på metron ner till stranden ändå + att jag redan hade varit på solariet.

Jag har varit hemma hela dagen och fått HELA lägenhetenstädad. Fin och luktar gott gör den nu. Tänkte lyxa till det mig lite thai-mat till mig själv nu innan jag åka iväg och jobba igen. Idag är Alvaro i Almeria och ska spela på Mojacar där idag och imorgon, vilket bertyder att jag har lite quality-time med mig själv idag och imorgon, vilket är GÖTT.
Tänkte svänga förvi Mare Magnum (köpcenter) imorgon och jag är tillräckligt pigg och inte för bakis. Vi ska fira Basis födelsedag idag efter Solo, så drar vi till Club Hyde och öppnar skumpan. Det blir JAG och grabbarna, kanske kan se mig själv som kille eftersom att jag trivs att umgås med killar. Jag har lixom bara "köttet" på fel ställe, haha!

I torsdags träffade jag Hanna, Sofia och Cattis efter jobbet. Vi drog till Pippermint för ytterligare 6 liter rom/cola. Rom är definitivt inte min grej, men det gick ner. Vid 3 tog vi taxi vidare till Oshum på Wavy party - vilken miss... Visst, det va bra musik (eller OK iaf) men det var ju alldeles för lite folk ! Men jag hade kul iallafall !


Sofia & Hanna på Pippermint.


Sofia, Hanna, Cattis & jag på Pippermint.


Med stil på Oshum.


Igår sov jag & Alvaro bort halva dagen, men vid 16 fick vi ändå båda fingret ut röven och gick en sväng på stan. Han köpte sig ett par SKITsnygga solglasögon på Billabong, jag vill oxå ha.. Dom var iofs inte så jävla farliga, 750 kr tror jag..?


Jag på Placa de Jaume.


Vi stötte på en helt wrong gubbe - haha! Han åkte bara runt, runt runtt..!


Alvaros snyggaste glajjor - Jag vill oxå ha dom! Dom e så jävla coola!

Men själv fick jag ett par ill-rosa high heals utav honom! Jag velade så in i om jag skulle ta röda eller rosa, men det blev rosa igår iallafall.. Lönen kommer på tisdag och det KAN hända att jag springer ner på stan för ett par röda med... moohahaha!


Testar rosa skor.



Ifrån Bershka 350 kr.

Nyttig är jag!
Sitter och bloggar med godade nymixade juicen med jordgubbar, kiwi och citronsorbét.. mmh mmmh mmhh ! När Lianna flyttade in till oss, fick hon en mixer utav sin mamma i inflyttningspresent - vilket har glädjt oss alla - JUICE JUICE JUICE !!




Nymixad juice - mmmmmh !

Nje, nu ska jag sova lite siesta innan jag sätter igång med min thaimat !
Bona niiiiiiit!

From Barcelona with love // La chinita!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy tusan vilka vansinnigt snygga skor. Där dog jag nog lite. Fabulous!

2010-05-30 @ 19:53:11
URL: http://lofvenberg.blogg.se/
Postat av: Dhurata

älskar skorna =)

2010-06-11 @ 03:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0