Måndag 3 Maj - Blöt efterfest & spansk mors dag.

Tjoho!

Ligger i soffan och chillar med min karl, vi kollar på tv efter att ha käkat grillad kycklig med ris som jag lyckades så in i med ! :) Det blir ett snabbt inlägg om helgen, JÄVLAR vilken helg!

I fredags jobbade jag på Solo, chefen fyllde år det var fest fest och fest. Det var fri bar hela kvällen tills dom stängde och efterfesten varade i 3 timmar och den var blöt. Efter att ha kastat alla drinkar på varandra tog vi BOKSTAVLIGEN is-hinkarna och hällde vatten över varandra - tror ni inte mig, så kolla på filmen jag lägger upp på facebook senare, som jag spelade in innan vi åkte hem.. Hem eller hem åkte vi väl inte, det blev vidare för jacucci-bad hos chefen mellan 07-09 på morgonen... Kan jue säga att jag var rätt död resten av dagen.


Näääästan alla på efterfesten, från fotbollsspelare till diskoplockare.


Blött, blött, blött !


Blött, blött blött !


Alvaro & jag, mest blöta. Vilka tuttar jag hade denna kvällen..? Vart kom dom irfrån..?


Jacucci hemma hos chefen på hans terras klockan 8 på morgonen.

På lördagen så åkte vi ju på spa och det var riktigt bra, jag kände mig som en ny människa, men så sjukt trött efter 1,5 h bad och massage.  Det kommer jag defenitivt att göra om!

På kvällen efter Solo så tog jag med mig Ida till Cunit för att visa hur man festar där med by-spanjackerna, vi hade skitkul och jag vart på riktigt bra humör, trots efter ett trött pass på Solo. :) Det får vi göra om! När vi kom hem på sent på söndagen firade vi mors dag hemma hos Alvaros familj, där det bjöds på god mat och tårta naturligtvis. Mumma...


Hela familjen samlade - Mors dag!

Jag var inte riktigt redo för måndag idag och inte 9 timmars arbete, men jag fick ändå ett bra slut på dagen, sälj och omteckningar av abonnemang, så jag var nöjd.

Igår bokade jag även hemresa/semester till sverige mellan 1-12 juli, boka gärna in en grillfest hemma hos mig, det kan ni vara säkra på! :) Nu hinner jag inte mer, för nu ska jag mysa...

Bloggar mer på onsdag igen. PUSS!!!
From Barcelona with looove! / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0