Måndag 31 Maj - Låt-tips

Idag tog jag äntligen fingret ur röven och tog reda på vad denna låt heter som jag hela tiden shakat till i baren när jag jobbat! Ladda hem, sätt på högsta volym (med bra bas) och NJUT !

Tuccillo ft. Patty Pravo - Bambola (dub mix)

Förövrigt idag så har jag sprungit på stan med Phatt, vi hade rikigt trevligt idag och vi kom hem med en massa shoppinkassar - som alla var hennes, haha! Hon fick med sig bla 4 par skor!!! Men imorgon får jag LÖN och då kommer jag komma hem med lika många kassar jag. :)

Sen har jag hunnit att välkomna hem min saknade karl som varit borta, vi käkade middag hemma hos honom. Hans mamma lagade den soppan hon är bäst på dvs gazpacho och till det blev det grillad kyckling - mmh! Hade jag inte haft henne, hade jag sett ut som pasta/nudel idag. Gracias por todo mami!

Kom hem för en timme sedan och har legat i hallen och chill-snackat med Lianna, men nu är det dags att sova. Imorgon är det en ny dag och sen ska jag och mina roomies till IKEA och äta köttbullar på svenskt sätt !
Sen ska jag träffa Lina för en fika senare på kvällen - trots att vi är nässjöbor båda två så ses vi fan aldrig, fyy på oss!

Imorgon firar även jag & min spanjack till karl, 1 år och 3 månader.
Inget att hurra över (eller joo det klart det är det!!), men ville mest påpeka att tiden gått alldeles för snabbt! Puff !

Nu är det sängen - Bona niit!
From Barcelona with love / Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0