Söndag 30 Maj - Grabb-fest & söndags-shopping.

God kväll!

Ligger nergowsad i sängen nu och ska snart sova. Imorgon börjar mina morgonpass på jobbet och jag kommer att jobba 8-15 hela juni, så jäkla gött!

I helgen har jag varit ledig från fredag tills idag, eller jag har jobbat på Solo iofs i fredags och igår kväll. Det var bra drag båda dagarna, men igår blev jag fan döv. Pitu var där och spelade och han satte nog volymen på högsta möjliga och det var OMÖJLIGT att höra va folk sa. Alvaro åkte till Almeria igår morse för att spela i Mojacar igår och idag. Det är en stor strandklubb som verkar vara väldigt populär hos spanska turister, och dit ska vi åka igen i augusti.

Igår efter Solo gick jag och Alvaros grabbar (utan Alvaro) till Club Hyde för att fira Basis 25-årsdag. Det var 7 killar och jag, haha! Jag hade riktigt jävla kul!! Iofs så hittade Mario 3 svenska tjejer som gärna ville bli bjudna på sprit, dock hade han oturen att ragga på 3 svenska tjejer med pojkvän, så han fick inte med sig ngt napp hem.. 
Dock såg jag Quim hångla upp ngn brud i soffan i slutet på kvällen, undra hur det slutade tro...?



Quim posar och är sugen på lite skumpa.



Jag, födelsedagsbarnet Basi & Joe. Satan vilka bruna ben jag har!?


Mario köpte nog in minst 3 flaskor skumpa + en Absolut om jag minns det hela rätt. Stackars Basi, han blev så jäkla packad.. När jag, Mario och Basi tog taxi hem på morgonen stannade vi 3 ggr (nej, jag ljuger inte!) för att han var tvungen att spy och sträckan mellan Club Hyde och min adress är 20 min gångavstånd, hahaha! När dom sen åkte vidare hem till Mario berättade han för mig idag att dom hade stannat ytterligare 3 ggr. Puff, stackare...


Ruben, bästa officen på hela Solo (office=diskplockare) jag & Raul, som jobbar som clown utanför Solo.
Japp, dom står en 2-3 clower utanför Solo (dom jobbar för Solo) som "ssschhy:ar"  och tystar folk när stället stänger eftersom att Solo ligger granne med ett kvarter med studentboenden. :) Vilket jobb !


Jag & Raul, som även jobbar som stå-uppkomiker.
Han är så JÄVLA rolig och vi cp:ar alltid när vi är ute och röjjer.


Jag och Alvaros bästa vänner Mario & Basi. Vilka underbara killar det är!

Trots att inte jag själv spydde igår, spydde min lilla röv rätt mycket på skit idag. Jag gick även där 3 ggr på dass innan jag kände mig någorlunda tom och hellllllvete va det sved! Dagen-efter-fyllan-skiten- är ju ändå den värsta sortens toalett-besök man kan göra.. Håller ni inte med?

Runt 18 kände jag mig någorlunda säker på att jag faktiskt kunde gå utanför ytterdörren för att förhindra att jag bajsade på mig, så jag klädde upp mig bekvämt och tog metron ner till hamnen och köptcentret Mare Magnum som har öppet 365 dagar om året. Dit tänker jag inte åka igen, iaf inte på en söndag då det verkade som om hela jävla Barca hade fått för sig att vilja shoppa idag. MEN jag fick iaf med mig hem ett par nya high heals igen, hihi!
Dom är grå-beiga och gick på 350 kr och så blev det ett beige-vitt randigt linne med ngn form av spets på ryggen oxå. Jag avslutade min söndags-shopping med en frappocino ifrån Starbucks innan jag tog metron hem igen..


Hamnen idag.


Jag tar ett kort på mig själv.


Berskha 350 kr. Min sko-fetisch börjar bli farlig. Dom är mycket snyggare i verkligheten eftersom att blixten förstör den riktiga färgen.

Väl här hemma blev det rensning av garderob (nej, det blev inte så mycket utrensat!) och lite kvällskäk lagat.
Saknar min man, det känns lite tomt utan min karl - men imonn kommer han hem och då ska vi ut och käka middag innan han ska iväg och spela på Popcorn-nights på City Hall igen!

Buenas noches!
From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0