Fredag 12 November - Slapp dag.

Tjoohopp!
Nar internet fungerar, sa fungerar det BRA, men nar det fungerar ar ta mig fan som ett lotteri. Igar vart vi pa batutflykt bland koh changs sma oar, Alvaro gillade det starkt och trots att det var molnigt hela dagen kom han hem rod som en raka. En annan har ju inget pigment kvar alls och ar istallet rod i hela ansiktet av eksem... (panik, jaaa..)
Jag vart dock lite besviken pa batutflytkten och masta saga at batutflykterna i sodra Thailand ar mycket battre tyvarr. Battre snorkelvatten och finare koraller. Men mannen vart ju lycklig sa det var bara att se lika lycklig ut, haha!
Skylten vi sag nar vi kom till koh chang ifran varan bat.
Varat rum som vi betalar 1000 bath/natt vilket ar ca 250 sek.
Alvaro i solnedgangen forsta kvallen vi kom till Koh Chang.
Jag ar inte lika fortjust i kvallsdopp...
Jag & Alvaro pa batturen igar. Den finaste stranden vi var pa tyckte jag!

Idag har vi tagit det lugnt, gick en morgonpromenad pa stranden och la oss i solen en liten stund, sen gick vi hem for siesta. Det har regnat under kvallen sa vi har hallit oss inte storsta delen av den, men hann att springa ut och kaka lite middag och aven fatt i oss varsin thailandsk pankaka! :
Alvaro pa vag till stranden idag. Solig morgon!
Sai Khao´s strand var undrbart ode-tomt ! I LIKE !
Nu ar det natt och syrsorna ar i fullgang tillsammans med alla andra djur i djungeln brevid att satta sina toner, vad jag njuter av att vara har... Lagger upp dom bilderna jag faktiskt orkat vanta pa att dom ska laggas upp, haha!
Hoppas att allt ar bra dar hemma, pussi!
From Thailand with love // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0