Lördag 6 November - Packad & klar!

Heeeej allihopa!

Nu är resväskan packad och klar och just nu väntar jag på att alarmet ska ringa imorgon klockan 09:00!
Imorgon äntligen så åker vi till Thailand i 4 härligt jävla veckor! Jag gick på semester redan igår och firade det rejält!

Vi firade Camillas födelsedag men middag (SUSSSHIII) förkrök på Ninfas och sen ös på Otto zutz! Helvete vilken kväll ! Meningen var att jag skulle ta det "lugnt". Lugnt och lugnt.. Jag, Lina och Linda var sist ut av hela gänget igår. Haha! Det var riktigt skoj och jag kom hem vid 06...


Emil & Lina under middagen.


Steffi & Nathalia.


Jag & Linda.


SUSHI!


Camillas paket-öppning. En goodiebag med 18 inslaga småpaket! HAHAHA!


Påväg till Ninfas!


Vi sjöng och käkade tårta på Ninfas!


mmmmh !


Jag på golvet och så lite tårta...


Full ös på Otto! Det blåa dansgolvet på 2:a vången ÄGER !

Givetvis så hade jag lovat mina svärföräldrar att vi skulle åka till stan idag klockan 09. SHIT! Det var bara att stiga upp och klä på sig indräkt igårdagens svett och rök-doft. Mama ville att jag skulle stanna hemma eftersom att jag var så trött, men jag kände att hade jag lovat, så hade jag lovat. Så jag, mama och papa åkte och köpte färsk pasta, som jag själv fick "skära" och sen gick vi vidare till La Boqueria och till Cort Ingles för lite köp och fika. Det var bara vi tre och det var jättemysigt, trots att jag var trött.. När vi kom hem så blev det sängen i 3 timmar innan vi käkade mat.

Efter det åkte jag ner till stan igen för att ta en fika me Phatt, det var faktiskt trevligt eftersom att det var längesen vi sågs så hade vi mycket att prata om!

Ikväll väntar först och främst middag med familjen och Mario, sen ska Alvaro iväg och spela, men han spelar bara till klockan 03 på Club Soma, sen kommer han att åka hem. Jag har lite beslutsångest för hur jag ska göra ikväll. Jag hade gärna velat stanna hemma och ta det lugnt fram tills imorgon, men vet att jag inte kommer somna förrens sent ändå eftersom att jag har resfeber. Det hade oxå varit kul att åka till Soma och säga hej då till alla och bara ta ngn drink. Vi får se.. Kvällen är ännu ung!

Väskorna står i hallen klara för att resas, har inte packat med mycket alls. 12 kg gick hela in-checknings väskan på och då är det ändå bara skit jag kommer att slänga när vi väl åker hem sen. Dom sparade pengarna är insatt på kontot - redo att spenderas! Vi lyfter imorgon från Barcelona klockan 14:30 till Zurich och sen där ifrån flyger vi klockan 22 på kvällen vidare till Bangkok. Kommer fram på måndagen runt 15 lokal tid. Vi kommer att ta med oss mac:en och jag kommer att blogga så fort jag får tillfälle och så länge internet inte är alltför seegt !!

Pusss & Kram!

From Barcelona with looove !

// Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0