Ondag 3 November - Nyklippt!

Hej hej!

Jahopp, då var det onsdag kväll, dagen har gått snabbt idag tycker jag. Efter jobbet åkte jag hem och slöade lite, sen gick jag till salongen där Lili jobbar och fick håret nyklippt. Jag klippt bort att det slitna och tunnat ut det nu tills vi åker. Har världens vackraste utväxt som är ljusbrun. Funderade på om jag kanske skulle göra en avfärgning när jag kommer hem och försöka få fram min naturliga hårfärg eller möjligtvis lite normal-brun på det hela.

Det återstår att se eftersom att jag typ haft svart hår sedan typ 5-6 år tillbaka och är så van vid det. Tycker att jag ser äldre ut ju ljusare jag gör håret. Hmm, man kan ju testa, annars är det ju bara att färga det svart igen. Haha!

Det var meningen att jag skulle hjälpa Linda och flytta idag, men tanten med nycklarna var givetvis inte där, spanjorjävlar ibland alltså. Vi ska göra ett nytt försök imorgon igen. Förövrigt kommer jag att spendera hela dagen efter jobbet i lägenheten. Försöka städa det sista och packa min resväska!


* Fön
* Plattång
* Espirifen (huvudvärktabletter & hungover-killers)
* Vita Converse
* Flipflops
* Sandaler
* Ryggsäck
* Midjeväska
* Kamera + laddare
* Mobil + laddare
* Kortlek
* Solglasögon
* Swedbank-dosan
* P-piller
* Biljett & pass
* Bikini's
* Underkläder & strumpor
* Kläder
* Hygien-produkter

HAR JAG GLÖMT NÅTT ?

Hörs imorgon, då är det bara 2 dagar kvar ! :)

From Barcelona with love // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0