Torsdag 18 november - I väntan.

God morgon folket!
I vantan pa att vi ska bli uppplockade av en taxi sa vi kan aka och kolla pa en krokodil-show sa har jag faktikskt lite tid for att blogga. :) Har varken haft lust eller tid dom senaste dagarna att lagga upp natt tyvarr, men man far vara lat pa semestern. Vaknade for ca 1,5 timme sedan och vi har varit nere och kakat av den stora frukost-buffen som dom har har pa hotellet. MUMS!
Vi kom till Pattaya i sondags eftermiddag efter en javla restur i en minibus, som vi trodde skulle ga snabbare ifran Koh Chang till Pattaya, men det visade sig snarare att det skulle ta langre tid och att ryggen skulle komma till skada, shit, efter dessa vagar och guppande i typ 5 timmar.
Vi checkade in pa hotellet Diana in som ligger mitt i smeten bland shoppingvaruhus och barer med massa gladjeflickor som spelar musik sent in pa natten. Att lyssna pa thailandsk popmusik klockan 3 pa natten ar jag van vid nu.
Dom har dagarna i Pattaya har vi tagit det ganska lugnt anda, vadret har inte varit det basta tyvarr. OK. Varmt ar de givetvis, men alldeles for mycket moln, sa vi har bara badat en gang sedan vi kom hit, dock har jag ingen stress over det, jag tar dagen som den kommer, men jag hoppas pa att vi kan besoka stranden imorgon iaf.
Den lilla(?) bebis-tigern vart sa trott efter att vi nappat den med mjolk, haha.
Var utsikt ifran var balkong pa hotellet Diana Inn.
Forsoker att sola teet lite nar solen sticker fram mellan molnen.
Igar var vi och kollade pa en money-show, kort men sota apor, vi har kelat med stora kissekatter och shoppat en del. :) heeeeee...
Hann aka till sjukan i mandags oxa for mina eksem i nyllet, och nu har allt forsvunnit, thank god. Jag ser ut som en normal manniska i nyllet!
Nasta vecka aker till till mormor, tror att vi hoppas Hua Hin for vi bada foredrar att vara lata an att bara pa massa packning. Langtar tills mina systrar och mamma och pappa kommer hem till mormor oxa! :)
Puss & kyss!
From Thailand with love // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0