Torsdag 25 November - Bildbomd fran Pattaya

Eftersom Camilla tycker att mitt bloggande har torkat ut den senaste tiden, sa har jag plockat ut en bomb med bilder ifran Pattaya. Vi har varit har i nastan 2 veckor och nastan blivit lite trotta pa det har, men imorgon aker vi till Kanchanaburi till mormor och resten av slakten! Imorgon far jag oxa traffa systrarna och ungarna, det ska bli saa kul ! Min resvaska har numera forvandlats till en present-vaska fulla skit vi har kopt - Vi funderar pa om vi behover en resveska till hehehe.. Har precis varit och kakat frukost och nu ska jag till poolen och slagga dar sista dagen for hemma hos mormor finns det varken pool eller hav. Vi har funderat pa att kora vattenkrig pa gatan ett par ganger eftersom att det ar sa jakla varmt dar. Numera kan man oxa kalla mig en blond neger. Min fina ljusbruna utvaxt syns till max, men jag tankte fixa det hos mormor med harforlangning och sen en liten manikyr pa de hela innan man kommer hem. Off to the poool folks! Hoppas att allt ar super dar hemma!
Puss & Kram



Vid bergsvaggen precis vid havet har Pattaya en skylt precis som Hollywood i LA. Tjusigt varre!


Vi var och sag krokodiler pa en krokodil-show. Inte sa mysiga, men nu har vi checkat det !


Lagga huvudet i en krokodil kaft verkar oxa normalt att gora..


En hangsoffa jag foralskade mig i. Frakta hem till Barcelona...?


Tyvarr syns det inte pa bilden hur javla varmt det ar i Thailand..




Pattaya walking street includes hookers, bars and ping-pong shows etc..


Funderade pa om jag skulle kopa en till kanin med klader till Camilla.:)








Gosedjur i farten. Det syns inte sa bra, men det ska vara en moped och en vagn som kor denna...


Cocktail-cars fanns det en massa av. Schysst idé tycker jag allt.


Vi firade loy Khratong i Pattaya oxa vilket innebar att man skickar ivag sma "batar" gjorda av naturliga vaxter ut pa sjon/havet. Man skickar ivag sina synder typ och hoppas att dom aldrig kommer tillbaka osv osv..


Jag och var loy khratong!



Vi hyrde moped i 3 dagar - helvete vilken fart det gick!




Annanas-shakes har det gatt at nagra..!



Vi akte ivag pa en liten battrip till en utav dom mindre oarna utanfor Pattaya, Koh Larn. Dar lag vi och badade i turkost vatten, akte jetski och fick betala 2500 bath eftersom att Alvaro fick for sig att kora in i en mindre bat nar vi skulle lamna den.. Ja, det var en fin dag med mycket solbranna iaf!
From Thailand with love // Thai




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0