Lördag 23 Oktober - FLASHBACK Cyprus 2007 !

Uff ! Sitter vid datorn och helt plötsligt spelas Rihanna's "Umbrella" upp i min spellista. Vilken flashback jag
fick på 2007!!!! Jag var singel, levde livet som om det inte fanns några gränser. Jag flyttade hemfrån i tron om att jag kunde har mer efterfester utan att mamma och pappa skulle klaga, men flyttade hem efter sommaren igen.
Men mest minns jag när jag och Hanna åkte ner till Cypern med alla som skulle ta studenten det året. Vi hade året tidigare åkt till med vår klass 2006 och brakade loss helvetet där, men 2007 fick vi inte nog och bokade varsin biljett och åkte ner och firade studenten igen, haha.

Vi åkte ner till Ayia Napa och bodde på klamydia-hotellet Calypso som nog var det populäraste hotellet ändå. Festade in i dimman på Grabbarna Grus och stekte sönder huden på Nissi beach. Hellvete vilket liv ! Haha!
Klassresan i 3:an är ändå en resa man minns väl, vi gjorde den två gånger.

Rotade fram gamla bilder ifrån resan 2007:


Tog ett kort på min packning innan jag åkte.


Mamma och pappa skjutsade ner oss till Malmö där jag, Hanna och Tamer tog flyget ner till Cypern.
Tamer var en utav studenterna 07.


Så fort vi kom fram var det flaskorna upp och börja supa!


Utsikten ifrån vår balle, en fin pool, men en palm ivägen. På kvällarna satte vi ut våra högtalare så vi kunde överrösta musiken utanför när vi hade förfest på balkongen.


SPRIT.


Hanna, Nina, Janni och Jag på Nissi beach.


Bakfylla i stekande sol var ingen höjdare.


Solbränds-skala från 1-5.


PARTY  och in i dimman!


Vi tog med oss t-shirts trycka med FÖRFESTEN.


Kondomer var ju oxå nödvändiga att ta med... för att blåsa upp!


Janni och Hanna sov i en utav trappuppgångarna på en madrass en natt... vet fortfarande inte varför?

VILKA MINNEN, VILKA FLASHBACKS!

Nu ska jag hoppa in i duschen! Ikväll ska vi jobba igen.
From Barcelona with love // Thai



Kommentarer
Postat av: Sandra

Den där stranden såg inte härlig ut alls... Skulle kunna döda för lite sol nu!

2010-10-23 @ 20:40:06
URL: http://lofvenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0