Måndag 25 Oktober - Wii party

Jag spelade wii party häromnatten med Lili och Joel. Spelet party är skitkul med en massa små roliga spel
som är perfa på förfesten! HAHA! Fan va vi skrattade!
Vad tycker ni om min wii-gubbe. Rätt jävla likt om jag får säga så haha!
Shit, Wii är nått jag måste skaffa sen senare när vi flyttar, vilket jävla spel det ÄR!

! 
Visst är det ändå likt mig? HAHAHA

Sist men inte minst så måste jag gratta min syster Nisa som fyller år idag! Grattis syster!
Hoppas att du haft en underbar dag! Älskar dig! Snart ses vi på semester i Thailand!!
PUSSSSS!!!


Nipa, jag och Nisa, systrana thai !!


Jag och mina underbara syskonbarn! Saknar er massssor !!



From Barcelona with looove // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0