Lordag 9 Oktober - Mala lagenhet.

Hej!
Igar kvall gick det annu ett pass pa Club SOMA. Eftersom att sommar-sasongen pa Ibiza tog slut forra veckan, sa hade vi festen Ibiza Hang Over Party. Alla kladde sig i i "Hippie-vitt". Jag skulle mer kalla det for lyxig hippie eller romare, med det va kul med annat an svart hela tiden. Ikvall jobbar jag annu ett pass. Tankte lagga upp lite bilder pa hur det ser ut pa Club Soma. Stilen ar nagot i modern barock tycker jag. SNYGGT som faen.
Precis vid ingangen. Intrébar och soffor med dansgolv och fler barer langst bort. Trappan gar upp till andra vaningen.
VIP:en pa nedvaningen langst in vid dansgolvet.
Jag ALSKAR stolarna!
2:a vaningen med VIP:bord och bar.
Dansare over baren pa nedreplan vid dansgolvet.
Alvaros utsikt i hans dj-bas.
Jag kakar jordgubbar i baren.
Innan dess ska jag och Alvaro aka bort till var lagenhet och mala den. Vi har kopt en massa vit farg sa nu javlar ska det malas hela dagen. Haha... En annan sak. Folk dar hemma som vet att jag gillar att inreda, kommer att konkurrens da min karl vill inreda javligt mycket oxa. NOOO ! Haha.
Forovrit i Barcelona hanger varmen kvar. Just nu ar det typ laggings och tunikas eller stora t-shirts som galler. Det ar fortfarande VARMT och svettigt har nere.
Och imorgon ar det exakt 4 veckor kvar innan vi drar ivag till Thailand. :) :)
Sist men inte minst GRATTIS till ANNA, min lilla parla dar hemma i Nassjo, GRATTIS till Michan har i Bcn. Och Grattis till Farfar som ligger i graven och vilar. Hoppas att ni allihopa far en underbar dag!
From Barcelona with love!
// Thai

Kommentarer
Postat av: Anna

tack min alskade vän! saknar dig så himlans mycket. va fint du får det i nya lägenheten. nu måste jag ju snart komma o hälsa på juh! puuss puss mitt hjärta

2010-10-11 @ 18:48:13
Postat av: Michan

Tacckkk min fina pärla , lycka till med lägenheten nu !! :D <3 love u

2010-10-13 @ 08:58:25
URL: http://miichaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0