Mandag 18 Oktober - PANIK

Hej alla dar hemma.
Jag ar ledsen att jag just nu ar TOTALT vardelos pa att blogga, men jag kan varken finna tid, motivation eller lust.
Just nu har jag inte mycket att prata om. Trots att jag har tillgang till den gamla lagenheten, varan nya och hemma hos Alvaro lever jag i en javla resvaska just nu. Vi har malat klart lagenheten och den ar i fraschaste VIT farg. Jag dor sa snyggt det ar, men det har varit ett helvete att stada skiten.
Forra veckan slapade jag med mig Lili, Alvaros lillasyster for att stada koket. Vi var 2 personer och stadade koket i 3 timmar, men blev anda inte klara. Jag var dar sjalv i helgen, men blev anda inte klar... uff. Jaja, nu pa lordag ska jag spendera hela javla dagen for att bli klar for pa sondag ska jag flytta ut ur min gamla lagenhet och lamna all i den nya, sen ska jag bo hos Alvaros familj fram tills vi drar till Thailand om 3 veckor.
Det ska faktiskt bli skont, en lagenhet mindre att tanka pa, uff. Jag ar saaaa himla omotiverad till allt som har med jobb att gora just nu, varje gang jag slutar jobba, maste jag vidare for att jobba pa ngt annat stalle. Jag vill bara sluta jobba, komma hem och varva neeeer...
I helgen da. Ja, forutom en massa jobb, sa fyllde Mario 24 ar, vi gav honom en spa-dag pa Aire de Barcelona som ar ett arabiskt spa, vilket han tyckte mycket om. :) Igar sondag var vi pa en gemensam kompis stand-up vilket var riktigt kul :)
Njae, nu orkar jag inte mer.  Vill bara att helgen ska komma igen.
Puss pa er, From Barcelona with LOVE // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0