Onsdag 20 Oktober - ÄNTLIGEN!

Äntligen har jag fått igång min kära laptop. Laddaren till den var helt bokstavligt död, men nu har jag fått liv den med lite svart tejp, hehe. Har laddat upp en massa bilder ifrån kameran och sorterat dem lite.

Tidigare ikväll mötte jag och Alvaro upp Linda, Maria och Niclas på Mitsui och käkade sushi & wok. Det var gott och uppskattat, dock tyckte Alvaro om det stället vi brukar gå till som ligger vid honom, men det tycker inte jag. :) Förra helgen lagade mama hemmalagad sushi och det var minst lika gott. Jag har aldrig gjort sushi, men det låter ganska lätt, då det ska jag prova sen när vi flyttar senare...


Sushi á la Mama en casa förra helgen. MUMS!

I söndags fyllde Mario 24 år och det firade först på en italiensk resturang och därefter på Club Soma. Jag och Alvaro jobbade båda två, men vi hade minst lika kul ändå. Jag själv fyller snart 24 i januari. Jag funderar på hur jag ska fira det. Förra året överraskade Alvaro mig med att jag hittade min syster, min systerson och Tony hemma när jag kom hem ifrån jobbet på kvällen - Jag var i chock tillstånd i princip hela veckan dom var här. Bästa presenten någonsin och såå mycket bebis-mys jag fick. :)


Födelsedagsbarnet Mario, Basi & Quim.


Nacho & hans flickvän Kristina.


Marina, Conchi & jag under middagen.


CARPACCIO !! I LOVE !


Alvaro valde hamburgare till varmrätt..


.. och jag valde givetvis pizza och hoppades på ngt sätt att den skulle smaka som hemma.
Den var god, men smakade inte som hemma dock.


Mario med det blivande brudparet Carlos & Ade. Det blir bröllop år 2012!


Skål på Club Soma.


Basi, Conchi & Guti.


Basi, Raul, Ferran & Quim.


Jag jobbade och fick hälla upp en jäkla massa shots till sällskapet.


Victor & Pedro kom i kostym. Nice.


Gruppbild fr dj-båset.


Alvaro in action.

GODNATT! Nu ska vi planera lite inför Thailand. Det verkar som om Alvaro vill
åka överallt, men vi har bara 4 veckor... hmm..

From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0