Onsdag 20 Oktober - Ont i halsen ar jue skont?

God morgon pa er!
Har precis vaknat upp och just satt pa 2 liter varm vatten, har ska det pimplas te i mangder! Vaknade upp i mandags av att jag hade smatt ont i halsen, vilket ar irriterande. Ni vet den dar typen av att den kommer smygande.. Sket i det, ja de gjorde jag sa igar vaknade jag upp och det kande som om jag sovit med en alldeles for stor snopp i halsen hela natten. Sa jag blev hemma i fran jobbet igar och blir aven hemma idag. Halsen ar battre, men jag har ingen energi alls idag, man skulle kunna kalla mig levande zombi, sa jag "unnar" mig en dag hemma sa jag blir en aningen pigg tills imorgon.
Kallt i Barcelona, JA tack det har det blivit. Jag vet inte vad vadergudarna fick for sig i helgen, det var som om att dom slappte an bomb av kyla mitt i Barcelona. Solen ar dock varm pa dagen, men pa kvallarna har jag funderingar pa vinterjacka arligt talat. Visst ar det lite mysigt att dra pa sig 2-3 lager trojor, men lika obehagligt nar kylan anda kryper upp innanfor ryggen eller magen.. uuurk !
Igar efter sjukan, akte jag hem och packade ihop mina sista saker och flyttade in hos Alvaro, sa nu ar jag officiellt inneboende har aret ut. Igar kvall, medans jag lag och tyckte synd om mig sjalv i soffan, fick han for sig att stad hela sit rum, sa jag kunde fa plats med mina klader. :)
I helgen vantar den stora flytten. Jag har 10 flyttkartonger klara dar hemma i den gamla lagenheten, en nermonterad sang, en hylla, en bokhylla och ett nattbord att flytta pa sondag. Mario ska givetvis hjalpa oss med detta.
Kanske man skulle kolla pa Simsons, det borjar jue snart?? Forst ska jag ta ytterligare en te-kopp och hava!
Krya pa er som vinterforkylningen!
From Barcelona wiith LOVE // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0