Söndag 24 Oktober - Club Soma fick besök.

Igår fick club Soma besök av Gun's n Roses. Jag lite av DOG när jag såg dom komma in genom entrén. Va i helv....? Det var liiiiiiite mer folk än normalt på stället igår och det var riktigt skoj när jag äntligen fick stänga min bar kl 05 och festa istället den sista timmen. Dock var herr Axl Rose själv omringad av diverse eskortflickor och marijuana och när jag väl kommit fram kommer en mindre trevlig karl fram och säger the two big words: No cameras.. (uff!) Dock fick jag iaf chansen att snacka med några av dom andra i bandet, som var ritkigt jävla trevliga och väldigt väldigt fulla och sägerligen gick på ngt mer. Vilken kväll! Ikväll har dom konsert här i Barcelona. Man hade ju velat gå kanske... ?

Dags för käk och sen flyttdags!










From Barcelona with loooove // Thai





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0