Söndag 31 Oktober - EN vecka kvar!

God morgon!

Jag vakande klockan 12 idag, trodde jag. Sen var det ju dags att dra tillbaka klockan 1 timme och ack, så kunde jag sova en timme till, men det gjorde jag inte ändå.

Idag är en EN fucking jävla vecka kvar innan vi åker till Thailand, äntligen kan jag räkna ner dagarna. Jag har bara 5 arbetsdgar kvar och mina dagar är i sig så fullspäckade. Jag måste hinna springa till banken och sätta in alla pengar vi har sparat, jag måste hinna åka ner till stan och köpa en turist-guide om Thailand eller speciellt om Bangkok eftersom att jag är sämst på stan. Jag måste hinna packa och alla mina sommar kläder ligger i den nya lägenheten så jag måste åka dit och hämta allt. Jag ska till skolan och hämta en massa material om skolan i veckan. Jag ska åka och kolla på kylskåp och tvättmaskin med mamma oxå.
Vi ska fira Camillas födelsedag på fredag, sen ska jag ligga bakfull hela lördagen och sen på söndag åker vi.

Vi la upp en reseplan för några dagar sedan och det ser ut som om vi kör på:
BANGKOK - KOH CHANG - KOH SAMET - PATTAYA - ev. HUA HIN och sist  KANCHANABURI.




Lite gamla bilder ifrån när jag var i Thailand 06-07:


Phi Phi Islands 2007.


Bamboo Islands 2007.



Maya bay 2007.


En viss längtan känner jag...!! HAHAHA!
Hörs senare ikväll ! Puss heeeej !
From Barcelona with love // Thai

Kommentarer
Postat av: cherie

Gud, jag känner att längtan växer varjedag, men vad gör man inte för sitt betyg... -.-

2010-11-05 @ 21:13:38
URL: http://www.cherie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0