Lördag 11 September - Vilken dag är det?

Hej folk.

I Barcelona är det ännu sommar, påminner mig om vårsommaren i majmånad just nu. Varmt med friska vindar.
Klockan har just passerat över tolv och det är 22 grader varmt ute. Man går fortfarande i flipflops och korta klänningar på kvällen/natten, wunderbar !

Jag vet fan inte vilken dag det är idag. När jag skrev rubriken trodde jag att det var torsdag. För någon timme sedan kändes det som fredag, äh jag vet inte längre. Idag har jag jobbat, det var ett kort pass så det var ok mellan 12-18. Imorgon blir det en längre dag mellan 09-18, men det är pga att jag måste jobba in 35 timmar till Thailandsresan eftersom att jag tog 5 dagar extra ledigt. Det ska gå super.

Igår fredag var det livat! Jag och Jocke, eller kanske mest Jocke eftersom att min helvetesvecka inte fick mig att promota så jävla mycket om jag ska vara ärlig. I vilket fall så promotade vi för en svensk fest på Mary's Place igår. Fan va lyckat det blev och vad många svenskar det kom, tack allihop! Stället var smockfullt med svenskar i VIP:en och spanjorerna var överallt dom oxå. Alla svennar hade gratis inträde och det var billigare priser i baren fram till 01:30. Det spelades snuttar av svensk musik i stil med Gyllene Tider och Magnus Uggla - man kände sig som hemma ett tag och folk gillade det, förutom spanjackerna så klart. Det var riktigt skoj och jag tror, eller vad jag uppfattade som iaf att vi fick bra respons på det? Vilket var meningen så klart, så vi kan göra om det igen. :)


Jonas & Sebastian var där - självklart!


Georgina & Jocke :)


Leticia & Frej !


Dan, Lina & damer jag inte kommer ihåg namnet på?


Givetvis sötaste Linn!


Sanna, Camilla, någon? & Tina shakade hela natten.


Den söta bartendern som fick ta hand om alla jobbiga svenskar.


Jag & Sebassch !




Propp-fullt !


Dj Adolfo spelade ruskigt bra svensk musik!


Barhäng.




VIP:en.


ÖS på dansgolvet!


Fick finbesök sist men inte minst utav Marc och Pedro som kom och hälsade på mig :)
- synd att majoriteten av alla söta svenska tjejer hade gått hem vid denna tid.

Idag har jag inte fått mycket gjort. Unnat mig en kväll framför tv'n med thaimat igen. Kollat på amerikanska filmerpå tv'n som var dubbade på spanska. Det är sjukt att jag har vant mig vid detta. Uff !

Fick lite smått ångest för mina horribla fula fötter idag så jag lyxade till dom med fotbad och sånt där. Gick runt i lägenheten med fötterna i plastpåsar fyllda med baby-olja. Det var lite halt att gå på, men nu är dom mjuka och fina minnsann. - Nej, jag tänker inte lägga upp några bilder på mina fötter idag, men jag lovar att jag ska trycka upp dom i nyllet på Alvaro när han kommer hem, haha!

Nu ska jag sova - bara 10 min facebook till. :P
God natt med er!

From Barcelona with love // Thai

Kommentarer
Postat av: Malin Falk

hej hej!!

jag tackar vänligast för att du inte la ut några bilder på dina fötter!!! :) pöss

2010-09-12 @ 09:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0