Onsdag 1 September - Rösta?

God onsdag!

Om jag har tur så är kommande helg min allra sista ledig helg innan jag börjar jobba på allvar igen, 6 dagar i veckan non-stop hela vintern, minus månaden vi är i Thailand. Uff..! Känns mindre kul när jag dom senaste veckorna gått ut alldeles för mycket och haft för jävla roligt så det inte är sant! Vilka kvällar vi har haft asså!!

Idag fick JAG brev ifrån Moderaterna innehållande röstkort och diverse viktig info för svenskar som kan rösta utomlands. Rösta inför val, det har jag gjort 1 gång tidigare, men att jag röstade på centern för 4 år sedan gav väl ingen direkt bra resultat. Antingen är man röd eller blå. Nu är jag inte så jäkla insatt i politik och alla dessa viktiga frågor men jag ska iaf inte använda mig utav dom röstkorten jag fick hem i brevlådan hit iallafall.

Ni alla andra svenskar i Barcelona kan får mer info om när och var ni kan rösta genom den här sidan: http://www.val.se/val/val2010/rostmottagning/utlandsmyndighet/113.html#id1

Mitt schema är lite tajt men jag hoppas på att kunna springa dit antingen på fredag eller nästa fredag iaf.
Jag är inte alls mycket för politik, men måste ändå göra min röst hörd. Röstar du inte ska du fan inte klaga!

Medans jag nu läser mer info om mitt parti, så får ni kolla på förra veckans fester i bilder ifrån Linn's kamera:

Jag och Linn var på Catwalk förra onsdagen och ballade loss totalt på whisky/cola.
Hon tog en jäkla massa kort och hon träffade även på Mr Daniels.



Jag och 2 välfyllda drinkar.


Nu när man tänker efter är jag inte alls ngt sugen på att se vad som finns under dom där vita boxern, HÅRIGT!


Hej-hå, Linn och jag!


Linn med Mario, Quim och Pedro.



I fredags fick vi inte nog av Catwalk heller, efter en förfest hos Linn med Camilla så drog vi dit på fredag igen. Helvete va kul vi hade, vi dansade med skumma tyskar och Camilla fick damp på en kille som pekade finger.
Det var mer drama än vad det låter...



Jag och Camilla på catten.


Jag, Camilla & Linn.


Ramon, Mario, Jag och Camilla.




Camilla, Jag, Anonym och Linn.


Tuffa brudar.




I lördags var det bakfylla hela dagen och jag ångrade mig nästan när jag sa att vi kunde förfesta hos mig på lördagskvällen.
Det ångrade jag dock rätt snabbt tillbaka när kvällen började. Människor som vi känner ifrån alla hörn dansade hej-vilt som om vi vore en afrikansk stam till rock 'n roll tills klockan slog 6 och det var dags för frukost.


Jag & Weying.


Filip & Linn.


ööh, dans? !


Lite äckligt.


Såga snopp.


Ramon, Mario och Weying.




FEST !

Shit, jag får finbesök om en halvtimma. Dags att fixa grön curry med kyckling och ris !
Ses och hörs. Pusse.

From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0