Onsdag 15 September - Alldeles för busy.

Hej hej folk!

Hoppas att ni har en görfin vecka. Jag har haft FULLT UPP, men lyckades iaf börja veckan med fest efter jobbet på Cityhall med Linn och Elin - det va livat kan jag lova!

Trots att jag numera inte jobbar på Club Solo är det det nya stället CLUB SOMA som gäller from med imorgon då det är VIP-invigning medans det på fredag öppnar officiellt för allmänheten. Nu börjar mitt hösthelvete på riktigt!

Imonn vid kl: 11:00 ska jag vara på Soma för att förbereda min bar. Eftersom att man har renoverat hela stället så är tom dom nya möblerna fortfarande inplastade plus att glas och dyl ej har kommit in ännu. Så imorgon är det att kötta från morgon. Vid 14:00 börjar jag jobba på kundtjänst fram till 21:00 och ska sen vara mätt och klar för att börja jobba på SOMA igen kl: 22:30-06:00.

Fredag jobbar jag igen dubbelt - Hård vecka, men jag behöver pengarna.


Nått som gör mig glad är att jag av en kostig anledning gick in på mitt svenska bankkonto och ser att mina aktier?? (ja, tydligen ska några utav dom stå i mitt namn, men jag vet knappt va det är) har överfrt 1500 kr på kontot och det är FINT när man är pank!!

På det ska jag försöka att förnya mitt sminkförråd - kasta allt och köpa nytt och köpa bra. Jag har fått eksem i hela ansiktet, vilket är mindre roligt att man ska behöva sminka sig på kvällarna för resten av veckan. Just nu så tvättar jag det i ngn special två och krämar in det i ngn vit kräm som gör att jag ser ut som en lik i ansiktet. Sen så har jag börjat knappra på kortison-tabletter oxå. BRA SKIT ! Jag vill bara att det ska läka ut, men det ser bättre ut idag iaf! (peppar, peppar) Någon som vet bra smink-märke som är bra för känslig hud och kostar lagom?

Jag hoppas iaf att kunna komma iväg på en 3 timmar snabb-shopping på stan på lördag. Camilla, någon? Ska vi köra en starbucks på samma ställe?

Dags att sova. Min bebis ligger naken med rumpan i vädret. Ska pilla honom i stjärten och vara lite jobbig innan jag somnar...PUSSI och godnatt.

From Barcelona with love !! // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0