Sunday 19 September - RELAXING SUNDAY

Hej hej!
Jag ar ledsen att jag inte har kunnat blogga sa jakla mycket, men jag har varken haft tid, lust eller internet! Meningen VAR att vi skulle flytta den sista okt, men pa ngt satt har alla andra dar hemma tydligt brattom med att komma ivag, sa det finns en soffa, tv och matbord kvar dar hemma.
Internet fick man for sig at saga upp 1,5 manad innan vi ens flyttar utan att fraga givetvis... Till viss del ar jag riktigt lack, eftersom att jag kanner inte for att pumpa upp 3500 for en javla manad, dar jag knappt kan laga mat och iaf ha tillgang till internet.
Men samtidigt sa kan jag inte heller vara arg eftersom att grejerna inte ar mina. MEN jag tycker att det ar bade lite frackt och lite egoistikst att man flyttar 1,5 manad innan det ar menat att vi ens ska flytta - utan att ens att saga nagot. En annan kommer hem och hela lyan ar ta mig fan bostavligt tom. Fy - jag har inte langre en anledning till att vara hemma.
Helgen ja. Mycket jobb. SOMA oppnade i torsdags och jag jobbade dar hela helgen. Det var kul, men det ar mycket som behover forbattras och styras upp. Allt kan inte vara perfekt fran forsta borjan. Men det har varit kul och att vi jobbade 2 timmar mer an normalt det kandes inte.
I lordags var jag en svang pa stan, hittade lite mysiga trojor pa stan nu till hosten, sen traffade jag Camilla pch vi drack teé pa starbucks i 2 timmar och tjotade. We need to do it soon again.
Idag har jag legat i sangen hela dagen och det har jag fortjanat. Hoppas att ni haft en kalas helg dar hemma.
Hade garna varit med och firat Madde, min alskade van! Vi 2 och Fille gjorde Barcelona 2008 sa bra!
Puss & Godnatt!
From Barcelona with love // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0