Tisdag 21 September - Hittat lagenhet.

Hej hej folk!
Jag hoppas att ni haft en bra start pa veckan. Min har varit bra hitills iallafall. Att det anda kommer tur i oturen anda.
Igar var jag och Alvaro och tittade pa en lagenhet som var gemensamme chef pa Soma hyr ut. Det ar hans gamle ungkarls-lya som vi har tittat pa. Numera bor chefen flott med sin tjej.
Lagenheten var jattefin, annu finare och battre planlagt an vad jag trodde. Den hade manga stora fonster med naturligt ljus, vilket jag tycker om. Det ar en lagom stor 2:a med med ett vardagsrum med utgang till en egen takterass, aven ett sovrum som har fonster ut mot terassen.
Det finns ett stort frascht ljust kok med tillhorande matplats, ett kontorsrum, ett tvatt-rum, ett nykacklat badrum och givetvis en walking-closet! Jag tror att lagenheten ar runt 60 kvm + storleken pa terrassen som ligger pa runt 20 kvm. Hyran ligger pa 7000 kr/man och det betyder att det inte kommer att kosta mig mer an vad jag betalar idag, men att jag kommer fa sa mycket mer for pengarna. Det basta ar att vi inte behover betala en anda euro i deposition!
Lagenheten gar helt i vitt med mork parkett, men det kommer att malas om, da dom vita vaggarna har blivit ofrescha. Det fattas bla kylskap och tvattmaskin, men det ar sant vi kommer att fa lagga ut pa.
Ah, va jag langtar tills jag flyttar och far inreda sjalv! Haha, jag vet inte om jag langtar mer efter att flytta eller efter att fa aka till Thailand. :)
Koket ifran matsals-platsen. STORT och fiint :)
Nytt bad-rum!
Woho! Jag och Alvaro ska bli sambos!
En annan dag ska jag beratta en annan rolig sak! Woho, livet har just borjat om pa ny kula!
From Barcelona with love! // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0