Fredag 22 April - Långfredag i stugan

God eftermiddag på er.

Jag kom tillbaka till sverige imorse efter att ha varit hemma i Barcelona i 4 dagar. Det är lite småsjukt att jag faktikst känner mig mer hemma i spanien är i sverige, eller så kanske det beror på att jag nyligen är bosatt i Nyköping och inte känner en enda jävel är.

Min 4 dagars visit hemma i Barna var iaf hur bra som helst. Alvaro hämtade upp mig i tisdags med sin moppe och vi moppade runt hela tisdagen, gick på stan och och mös runt. På onsdagen så åkte jag och hans lillasyster till Diagonal Mar och shoppade runt där, det blev inte så mycket köpt för min del. Nöjd, för jag har egentligen inte råd. Men jag köpte iaf en ny bikini och jag hoppas att jag kan inviga den snart.

På kvällen så var det för-påskmiddag hemma hos familjen med alldeles för mycket söta efterrätter och så lite fotboll på det hela. Jag grattar dom vita marängerna ifrån Madrid, en vinst efter 18 år kan dom få plus att det var roligt när dom tappar pokal-fan och låter busshelvetet köra på den, hahaha! Men jag måste säga att Real Madrid spelade jävligt fult, usch!


Lilla familjen med en massa efterrätt!! Mumma!


Lili med årets ÄGG!


Vi skrek och hade oss under matchen mellan barca och real madrid.

Annars under dagarna har jag inte fått mycket gjort, jag har njutit av att vara hemma med min man och våran bebis! Jag kan nog säga att jag aldrig varit en sån där hundmänniska. Jag har aldrig aft suget efter att vilja ha en hund, men jag tycker det är kul med små hundar. Men den dagen Alvaro kom hem med Pichi, så kändes det som att få en bebis, fast en hårig sådan. Pichi är helt underbar, hon är glad och gosig och tycker om att sova på mammas mage!


Jag och vår älskade bebis, hon är så fin och så gosigt mysig.
Så här hade jag henne under alla möjliga stunder jag kunde!


Här i sverige, i lillstugan i Nyköping har jag precis käkat köttbullar och makaroner och jag väntar på att Lotta ska komma tillbaka ifrån småland. Jag har har fått en idée om att vi ska grilla ikväll och det ska bli gott! Dock eftersom att sverige är så oerört tråkigt idag och att systemet är stängt, så blir det jue dessvärre inget vin lr ngt annat alkohol intag ikväll. Vi får se vad vi hittar på. Jag tänkte att jag skulle ta lite kort på hur jag bor här, det ser lite fattigt ut, men det är ok att bo här. Det ska ju inte vara föralltid lixom. :)

Imorgon och på söndag har jag standby igen och det suger balle. Men på måndag och tisdag jobbar jag och sen ska jag åka till Norrköping och hälsa på Nicko i ett par dagar, det ska bli skoj!

Nähe!
Nu ska jag göra annat! Puss & Kram // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0