Lördag 23 April - Nu säger jag godnatt.

Yeess, Barca vann matchen ikväll. :)

Nu har jag suttit framför datorn i 6 timmar och säger nu godnatt för min del. Min standby börjar 06 imorgon bitti. Vi får väl se om dom ringer...

Pratade med mamma och pappa innan genom skype och jag måste nog erkänna att jag varit en aning bitter över att vara hemma i svea idag, synd bara att dom fick en massa negg av mig. mamma försökte iaf muntra upp mig med sina tröga kommentarer..

Jag: "- Jag är utrråkad..."
Mamma: "-Men drick lite vatten då...!"
(öhh, what ?? tänker jag..)
Jag: "- Nej, mamma jag är inte uttorkad, jag sa att jag var uttråkad!"
(pappa asgarvar i bakgrunden..)

Sen så skypade jag med Nicko, Anna, Hanna, Lisen, Natta och Nina när dom satt hemma hos Anna och förfestade innan dom skulle ut på hotellet. Det var så roligt att se dom och det fick mig att längta efter att komma till Nässjö och hälsa på! 11 maj verkar bli inprickat fint.. och givetvis i juni oxå!


Ibland glömmer jag bort att jag har en webcam, och ikväll var det intressant att ta några kort..?





Nu ska jag mess-bomba Alvaro med lite kärlek, saknat honom en massa idag!
Puss & godnatt // Thai

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag älskar att du är i Sverige iaf :) Och du, läs boken, gör en "detta ska jag göra innan jag dör-lista", "drömmar 2011-lista", gå ut och ta en härlig långpromenad och lägg märke till typiska sveasaker. Har du fortfarande tråkigt, kom till Järna :)



PUSS!

2011-04-24 @ 10:29:47
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0