Lördag 23 April - Fräknig, men inte brun?

God eftermiddag.

Min standby tid tog slut för en timme sedan och jag har under tiden funderat på om jag skulle ta och gå på en promenad, men det verkar som jag blir kvar här ett tag till. Inget är ju öppet på stan ändå? Fast det hade ju varit skönt och komma ut en sväng? Jag är ju ganska trött idag..? Äh, jag får se..

Idag har solen skinit hela dagen och jag har legat och solat hela dagen oxå, fräknar har jag fått men ingen bränna?! Känns ju kul när man har legat i 4 timme och inte ens ett bikini märke syns på en. Det blir nog babyolja imonn asså! :)


Här är lillstugan jag bor i. Den är mysig, men har typ inga möbler alls,
så har ni ngt som ska slängas tar jag det gärna.



Hallen och köket.


Vardagsrummet och den gröna fåtöljen som är den ända möblen vi har där om vi bortser ifrån vårt matbord.

Idag firar man Sant Jordi i Katalonien. Det är då männen ger sina kvinnor en ros och kvinnorna i sin tur ger sina män en bok. Eftersom att jag INTE befinner mig hemma i Barcelona och att Alvaro inte läser böcker överuvudtaget så köpte jag ett par tröjor till honom när jag var hemma i veckan. I torsdags så åkte han till Cunit för att spela där, men jag kunde inte haka på eftersom att jag skulle ta flyget på fredagsmorgonen, så jag träffade Linda och Mia och vi käkade sushi, men sen när jag kom hem så hade han planterat rosor på terassen. :)
Så nu har jag Sant Jordi-rosor varje dag!

Igår var jag ledig hela dagen och på eftermiddagen kom Lotta på besök till lillstugan. Vi åkte och hämtade Cissi, en tjejkompis till Lotta som bor i Nyköping, jättetrevlig tjej det där. Vi åkte till Willys och handlade massa mat och grillade på kvällen. Lotta var grillmästare och det blev jättegott! Efter det satt vi kvar ett tag i lillstugan och käkade chips med dipp. Dom söp på vodka, passoa och juice, men jag höll mig till päroncider. (alkoholfritt!)



Cissi & Lotta hunriga vid grillen igårkväll.


MAT !

Senare på kvällen åkte vi in till Nyköping och gick på en krogrunda kan man säga. Nu har jag besökt alla Nyköpings barer och Nattklubbar som finns och det tog 2 timmar sen åkte vi hem. På ngt sätt kände jag mig väldigt gammal igår, men försökte göra så mycket som möjligt för att smälta in bland alla bajspackade 18-åringar. Jag dansade fult och höll på och det var faktiskt skoj..

Lotta och jag kom hem till lillstugan runt 02:30 och det blev sängen direkt.. Min standby började vid 05, haha! Fyy på mig. Som tur var fick jag sova ut imorse eftersom att dom aldrig ringde och imorse så hade jag och Lotta frukost picknick på gräsmattan med Pablo i morgonsolen. Det var mysigt!

Ikväll har jag inga planer alls. Jag kommer att vara hemma hela kvällen för jag är så jäkla trött sedan gårdagen + att jag inte sovit ordentligt alls dom senaste 2 dagarna. Hoppas att alla andra fick en kul långfredag och har en ordentlig bakfylla idag.

Jag slappar vidare denna lördag.

Puss & Kram // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0