Måndag 25 April - Bokat resor!

Idag åkte jag till Rom, dock var det sämre väder där än vad det var hemma i svea. Jag tror vi haft 22 grader idag, enligt vad kaptenen sa iallafall. :) Jag hade nog mer än gärna slöat hemma än och flyga måste jag erkänna. Dock gick dagen snabbt, vid 15 slutade jag redan och har lika kort dag imorgon... Jag har ätit korv med bröd idag. DET var gott kan jag säga, sen har jag suttit framför datorn och ugglat hela eftermiddagen.
Jag har hunnit städa oxå, Givetvis... dammsugat bort allt hundhår som legat här, skurat skiten och även skurat toaletten.. det ni !

Efter imorgon har jag 2 dagar ledigt och då ska jag åka och hälsa på Nicko i Norrköping. Det ska bli skitkul, men tanke på att vi inte har setts sedan i somras och att hon precis flyttat upp, så det ska bli kul och se hur hon bor och kolla läget i Norrköping.

Jag har idag förutom bokat tågresa till Norrköping även bokat resa till Barcelona, Nässjö och Lund. Haha!
Snacka om att resa runt! Planen för följande veckor ser iaf ut så här...


Vad kreativ jag ÄR. Man kan tid över till mycket här...

Jag håller även på att planera in Ibiza i juli för att hälsa på två kompisar där nere, förhoppningsvis kommer Alvaro och möter mig där om han kan planera in det bra.

Hur har ni planerat er sommar?

Nähe, nu ska jag käka lite kvällsmat hade jag tänkt, sen packa liten bag till Nicko imonn
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss & Kram / Thai


Kommentarer
Postat av: Lotta

Craaazy! Att du orkar. Och jag funderar på hur jag hade tänkt att vi skulle samåka till småland, jag är ju i Italien när du åker.

Och hojta innan du bokar Ibiza, jag kanske är sugen på att hänga på ;)



Puss!

2011-04-25 @ 20:59:27
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0