Lördag 16 April - Home standby dag nr 2.

Jahopp, så var det lördag och jag har home standby idag oxå mellan 12:30- 23:30. Har väl inte planerat dagen direkt och jag lär väl inte göra så mycket heller. Haha! Har ni vägarna förbi Nyköping får ni mer än gärna komma hit och hälsa på. Satt halva natten på nätet, läste nyheter, bloggar, youtube och massa shit. Lite rastlös sådär va..

Och eftersom att jag är sjukt rastlös just nu, så kopierade jag en liten lista, men den handlar dock Inte om mig!
Den handlar om min karl! Intressant...?

Vad heter han: Alvaro (många säger Alvarito)
Vad har han för favoritfärg?: Röd & vit.
Vad har han för ögonfärg?: Bruna
Klädstil: Normalt jeans och t-shirt/skjorta men viktigast är hans SKOR, karln äger mer skor än mig!
Har han färgat håret nån gång: Nej.
Längd: 1,74 m
Har han klippt sig någon gång: Hans syster är frisör så det är lite svårt att inte bli klippt, hehe.
Har han piercat sig: Just nu bara i strängen under överläppen och i öronen, men han har en massa ärr efter piercingar i över- och under-läppen, tungan, näsan, bröstvårtorna och i naveln.
Har han några tatueringar: Han har under tiden vi har varit tillsammans gjort 7 tatueringar, så nu har han väl runt 12 kanske. Hets?


Dricker han: Det är ju inte helt omöjligt, men inte så ofta faktiskt.
Röker han: Väldigt lite.
Vad har han för mobil: Blackberry 
Vad vill han bli när han blir stor: Stor internationell dj och musikproducent.
Har han någon/några systrar: Ja, en lillasyster.
Har han någon/några bröder: Nej.
Är han född i Sverige?: Nej, i Barcelona/Spanien.
Vad är hans favoritmat?: Svårt att säga, men vit chocklad-kräm på burk kan han äta masssor!
Vilken mat hatar han?: Riktigt stark mat, det svider för mkt där bak sen tycker han..


Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Starta eget inom musiken, köpa låtar och göra sig känd.
Vad heter hans pappa och mamma: Alvaro & Maite
Har han bråkat med nån någon gång: Han undviker gärna bråk och våld, men är rätt jävla duktig verbalt när det behövs.
Vad brukar han göra på helgerna: Är hemma och umgås med mig på dagarna och på kvällarna/nätterna spelar han musik på nattklubbar.
Vad har han för musiksmak: Elektronisk house så det ryker..
Brukar han svära mycket?: Sådana ord är han duktigt på ja.. haha!
Vad för bil kör han?: Karl har inget körkort, men vi kör vår moped! :)
Hur/var träffades ni första gången?: Första gången jag SÅG Alvaro var ute på nattklubb sommaren 2008 och jag råkar ha ett kort på honom ifrån den kvällen, men vet inte varför. Första gången vi träffades igen var i baren på Broadbar i mars 2009 - det slutade helt sjukt men jävligt roligt. Det visade sig att vi bodde 2 kvarter ifrån varandra och att jag gått förbi hans hus varje morgon jag gått till jobbet... haha!


Vad är han rädd för?: Getingar för han är allergisk mot dom.
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Typ,  Vad gör du? - jag älskar dig - jag saknar dig..
Är han beroende av något?: Musik, Cola Light & solrosfrön.
Vad kallar du han: Mest "Amor" men oxå "Cariño"
Vad kallar han dig: Samma där "Amor" eller "Cariño"
Tränar han: Han gjorde! Haha, men jag har gjort han tjock, tihii!
Hur länge har ni vart tillsammans: Lite mer i än 2 år.


Hårfärg: Mörkbrun, nästan svart
När fyller han år: December, på juldagen.
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: En blomma han kan plantera, han är duktig på att planera karln!
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Omtänksam, snäll och vacker


Alvaro & jag, när han spelade på Otto zutz i måndags. (American party - 11/4-2011)







Vi hörs senare!
Puss & Kram

// Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0