Fredag 5 Augusti - Jobba 5 dagar i rad?! WTF!?

Jag jobbar 5 dagar i RAD! WTF!?! Kanske är pinsamt "bortskämd" men jag är van vid att jobba 3 dagar och sen ha typ 2 dagar standby. Dessutom jobbar jag tidigt så jag måste ju typ gå upp vid 04 varje morgon, suuurt!

Idag gick jobbet iallafall bra, hade 4 sektorer idag, vilket egentligen är jobbigt, men de gick susen! Är dock trött som faen nu, tänkte laga till lite käk, sen bara chilla resten av kvällen. Ska försöka att gå och lägga mig tidigt oxå, imonn ska vi upp klockan 03:45. OJ OJ OJ!

Var nere i Nässjö under mina 3 dagar som jag hade ledigt, eller jag åkte hem till Nicko och hälsade på henne i Norrköping en sväng i måndags innan jag åkte vidare söderut. Vi chillade hemma hos henne, kollade på film och dagen efter blev det en sväng i city och en fika innan jag åkte vidare. MYS!! Ska hälsa på henne igen första helgen i september, ska bli så kuul!

Jag tillbringade hela tisdagen med familjen, vi käkade en massa (stark!) thaimat som mamma lagat, drack en massa rosé som Fredrik hade köpt. Dansade med barnen i köket och hade bara det allmänt mysigt :) Det blev dock ett kort umgänge med systarna eftersom att dom åkte hem dagen efter.


Jag med Justin & Simone, mina balla syskonbarn.


Simone, min syster Nisa, jag, min syster Nipa & Justin. Dricker lite rosé i trädgårn!


På onsdagen stekte jag med Anna, Micka och barnen i Gisshult hela dagen. Vi pratade giftemål eftersom att Micka nästa år blir FRU! Shit.. när kommer det hända mig? Jag har jue inte ens en karl.. Jag somnade ju givetvis i solen oxå och fick en sån där fin RÖD färg i nyllet på kvällen.


Micka, som blir fuckin FRU nästa år! WOW!! :)


Jag gosar in mig i Annas pattar. Finns andra bilder som man inte lägger upp här.


Jag testade Millans "bad-puffar". Heter det så..?


Var ju tvungen att få till dyk-posen oxå. :P

Onsdagskvällen kunde inte sluta bättre. Jag, Anna & Lisen satt hemma hos mig och grillade kött och käkade massa gott på ballen, samtidigt som jag mixade mojitos av både jordgubbar, blåbär, hallon och mango. Smaskigt gott. Vi satt på ballen och tryckte till 02.00 och hade då hunnit med att prata om dagens problem, våra yngre tonår som klassiska fjortisar, kärlek och en massa annat. Rockade bland annat loss till 90-tals ballader och jag och Anna avslutade kvällen med att lyssna på en massa 50-tal. Sjukt bra! :)


MOJIITOS FFS!! :D



Min lilla mamma & jag! :)



Lisen njöt av kvällssolen och en jordgubbsmojito!


Lisen tog kort på min röv...


.. och på tal om röv, så försöker jag sätta Anna i röven medans hon grillar.



Men sen fick vi till ett lite mer seriöst kort..


Söta Anna!! :)





Maaaaaaat !!!!


Anna & Lisen blev mitt trevliga sällskap på ballen under onsdagskvällen... MYS!


...Vi smider även lite planer om att åka till London alla tjejerna i början på Oktober, det ska bli så kuuuul. London har aldrig lockat mig, men det ska bli kul att komma iväg. Undra hur många shoppingpåsar 9 tjejer kan samla ihop?? :)

Ja, just det. Tänkte boka Barcelona 17-19 augusti oxå :) Jag behöver lite medelhavsdos igen och så ska jag träffa Pichiii, min älskade hund. Det blir inte alltid som man tänkt sig när det gäller skillsmässa..

Förövrigt mår jag superbra, helt jävla fantastiskt. Det lixom bara är allmänt bra.. pirrigt, glatt, busigt och bara ovant! Höres!

Pussi // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0