Tisdag 23 Augusti - Hamnen

Jag gick upp ur en säng klockan 07 imorse, sen somnade jag igen. Och sen gick jag upp klockan 13... jag hade kunnat ligga kvar i sängen hela dagen men jag blev hungrig och sen behövdes lägenheten städas. Jag städade och jag käkade mat. Det blev ett storkok så nu har jag massa mat i frysen som jag kan ta med mig till jobbet. Jag stannade hemma hela dagen men vid 17 började jag få panik och sprang på väggarna... Innan jag trodde att jag skulle smälla av, av rastlöshet tog jag väskan och gick ut. Jag gick och gick och jag var ute i 3 timmar innan jag kom innanför dörren igen.


Jag gick igenom stan ner till hamnen, hittade världens längsta brygga och satt där alldeles ensam och tog massa kort på omgivningen och njöt av solens sällskap. Den var helt underbar och varm.. Jag satt säkert 1,5 timma på bryggan och väntade på att solen skulle säga godnatt, men det blev lite för kallt och blåsigt, så jag gick med sakta steg hem igen... Om jag har lika tråkigt imorgon ska jag gå dit igen. Det var nyttigt och kändes bra för själen..


Början på den långa bryggan ut till vattnet..


Räddaren i nöden hängde stadigt på staketet..


Min brygga som jag hade en kvällsols-dejt med..


Jag bara njöt..








Solen..


Lilla båthamnen..


1,2,3,4...






En utav båtarna i hamnen på sina sista andetag..


Nyköpings hamn.

Godnatt // Thai


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina bilder! Det ser verkligen härligt ut där på bryggan!

2011-08-23 @ 22:06:38
URL: http://lofvenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0