Tisdag 23 Augusti - Minnen från 2008

Visst är det kul när man tittar i den externa hårdisken och får se på bilder man inte sett på år!?
Att ta fingret ur röven och åka ner till Barcelona för att studera spanska är något utav det bästa jag gjort i hela mitt liv. Och att jag dessutom har minnen att dela med Madde som var med på resan gjorde ju inte saken värre. Vilken sommar vi hade.. :)

Minnen ifrån Barcelona 2008 - mitt första år i Espana.


Vi åkte turistbussarna den första dagen. Svettigt värre..


Vi la oss i hundskit när vi poserade med Barcelona.


Vi gick till Barceloneta första dagen vi besökte stranden. Och vi brände oss - javisst!


Vi gick i skolan på dagarna och fattade ingenting... que?!


Jag skolkade ifrån skolan och hängde på stranden.


Fille blev vår andra syster.


Latar dagar i solen.


Roliga dagar i solen.


Madde hade ett begär för Estella.


Vi brände oss ännu mer.


Satan och Spettet kom ner och hälsade på och såhär såg Satan mer eller mindre ut hela deras vistelse.


Vi hängde i fönstret på Sugar bar i Barrio Gotico.


Vi hängde även på andra barer..


Vi träffade Malin, Mark och Lotta.


Jag hängde alldeles för mycket på Otto Zutz.


Vi var på Festa de Gracia.


Vi fick bla besök av världens bästa tjejer Anna & Lisen.


Vi såg hela Barcelona ifrån Tibidabo.


Vackra Lisen.


Vi festade på Shoko.


Jannis var med och firade Maddes 21 årsdag.



Det blev endel chill hemma i student lägenheten...


Vi fick besök av Maddes bror Stefan och Johan.


Vi såg Barcelona spöa skiten ur Atletico de Madrid med 5-1 på Camp Nou.


Vi besökte Parc Guell sista veckan innan vi skulle åka hem till Sverige.


Madde gjorde allt för att komma när duvan..

Minnena man har i huvudet är bra, men får man se bilder, minns man stunder man glömt för längesen.
// Thai


Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha, ja gud vad jag saknar Barcelona, det är så man blir tokig ibland, speciellt när det är urkasst väder här. Jag förstår precis din känsla av att klättra på väggarna och bara vilja packa väskan och dra någonstans. Men jag har ju bebis nu (häst), så nu får man planera och skaffa barnvakt...skrattar Saknar dig Tina, du är underbar! =O) ps. träffade och fikade med Mark i Göteborg härrom veckan, jag, mark och Lotta har fortfarande god kontakt ds.

2011-08-23 @ 21:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0