Fredag 16 December - Last night in Düss..!

Att flyga till Düsseldorf i december månad för och se staden kanske inte var bästa valet, men jag kom hit för och träffa Phatt och inte åka sightseeingbuss. Jag kom igår med shuttle bussen vid 18 och jag åker imorgon vid 12. Min korta visit har varit supernice men alldels för kort för att ta igen allt vi behöver prata om. Igår var vi hemma hos henne och lagade tapas sen åkte vi en station in till stan och jag drack nog den största kiwi-drinken kag sett. Den var god och jävligt billig med tanke på att det var happy hour. Idag vaknade vi sent och kom in till stan vid 14 för att käka den fetaste 3 rätterslunchen ever! Bilder på de kommer senare i veckan men jeeeezez va mätt jag var efter det! Vi har gått i gamla stan och myst runt på julmarknader i regn och blåst. Vi kom hem för ngn timma sen och är helt slut i benen båda två.... Nu kör vi gammalt roomiehäng, röker, dricker vin och pussar på kärleksbrev som ska skickas på det gamla traditionella sättet. Jag stormtrivs och hoppas att vi ses snart igen. Trots att vi haft våra ups and downs, inte alls bor varken i samma lya eller land så kommer Phatt alltid tillhöra den där kategorin; Friends forever, no matter what.... God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0