Fredag 30 December - Året 2011

Sitter på tåget mellan Nyköping och Norrköping. Idag ska jag träffa mina pärlor Nikoline och Madde som jag inte träffat sen typ oktober. Jag känner att jag behöver en dos av the old friends innan jag smäller av!

Sitter helt ensam i min vagn och tittar på den fina solnedgången trots att klockan är bara några minuter efter 15...

Jag började helt plötsligt tänka på det senaste året. 2011. Mitt liv förändrades rätt rejält kom jag just på. Vilken fuckin förändring och jag trodde aldrig att detta år skulle sluta så här.

Jag bytte Spanien tillbaka till Sverige efter 3 år där. Jag bytte jobb och gick från ett callcenter och bartenderjobb till flygvärdinna. Jag bytte från samboliv i egen lägenhet i Barcelona till en delad lägenhet i Nyköping där mitt rum är typ 10 kvm stort. Jag fick världens bästa hund men skiljdes ifrån henne redan innan sommaren kom. Jag blev dumpad men blev betuttad igen..

Jag bytte ett liv där jag planerade framtiden till ett liv där jag knappt orkar planera morgondagen..

Jag vet inte om min förändring gick till det sämre eller det bättre men helvete vad jag trivs med min förändring!!

Jag ska begrava 2011 bakom mig och låta 2012 komma och ta mig! Jag är fuckin redo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0