Tisdagen 13 December - Vild julfest med jobbet!

Tjoohooo, glad Lucia. Eller vad säger man?!

Vi hade julfest med jobbet i fredags och det var livat kan jag lova! Det var buffé på Mikes nattklubb från 18 och det verkade som alla var matglada, men mest sugna på feting-fest, VILKET det blev senare in på kvällen/natten. En fröken thai mådde ju skapligt dåligt dagen efter och det där bankkontot mådde väl inte susen heller. Men det var det fan VÄRT ! :)


Tomas & Petter, 2 glada kaptener var glada i buffén!


Mums!


Alexandra, Miguel, Zeudi, Victor, jag & Fran.


Alexandra, Marcos, Charlotta, Manuel & jag.




Jag & Marcos posar téet!


Mireia & Eva, 2 spanska sockertoppar!


Eva & jag.




Vi blev rätt glada när dom öppnade in till dansgolvet vid 21. :)


Vi har oxå egna dj's!






Jejje & Sina, kvällens hetaste danspar!


Rubén & jag står super téet i baren, med Jejje bakom oss!








När Sina intog scenen utan tröja var vi många som jublade! :) haha!

Sikken lyckad fest vi fick till det! :)

// Thailand!


Kommentarer
Postat av: Janneke

Va fin du är i håret Tina :)

2011-12-13 @ 21:42:16
URL: http://korvomus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0