Torsdag 29 December - Så var Julen äntligen över.

Japp, så var julen äntligen över!

Jag hann inte ta fram några julsaker alls i år... Iofs så har jag inga heller, höhö.
Efter stress med att handla julmat och sprit så kom iallafall julafton och vi var 10 spanjorer och portugiser hemma hos José och Lisa och firade julen tillsammans.

Vi hade mat, FÖR mkt jävla MAT och det kändes för dyrt att pröjsa 300 kr för jul och sprit för att spy upp det, så jag valde att behålla det i magen och låta det komma ut den naturliga vägen istället, dvs stjärten.. Menne, jag kan ju säga att jag inte varit så mätt på länge. Efter den nästan 4 timmar långa middagen så blev det julklapps utdelning. Tomten kom på besök och har man inte tomteskägg så går raklödder minst lika bra även om det är mer kletigt. Tomten gav oss julklappar och alla var nöjda och glada.

Senare in på natten spelade vi ett portugisiskt sällskaps spel, vilket var jävligt kul, men med tanke på att det vara var 4 personer som var portugiser så tog det ju så lång tid att få allt översatt, men det gick bra ändå! :)

Jag hittade soffan vid 04 och deckade fint där och snarkade säkerligen så det störde de andra spelarna, men vid 07 på juldagsmorgonen väcke dom mig och det var dags att åka hem.

Jag tror jag sov bort hela juldagen, haha!!

Just nu sitter jag på jobbet, har airportstandby och ska sitta här mellan 13-21, sen går jag hem och jobbar inte förrens nästa onsdag närsta år. Ååhh, jag får panik på denna nyårsplaner och jag vill bara att dessa dagar sk passera!

MEN imorgon åker jag till Norrköping och hälsar på Nicko, vi tänkte festa till det. Sen tänkte jag släpa med henne till Nyköping på nyårsafton och fira den där, återigen med middag, äta 12 vindruvor vid 12-slaget som spansk tradition och sen köra all in! :)

Vi får se hur dom sista timmarna det här året slutar..!


Vitt vin och förrätten igång!


Några i gänget på julafton!


Tomten kom med julklappar!


Katten Pelé satt på sin vakt under hela kvällen och var nog lite sur för att han inte fick en ända matbit ifrån oss.. höhö... stackare!


Nähe!! Kanske en liten siesta nu...?
// Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0