Onsdag 9 Februari - Lång men trevlig dag

God kväll.

Vi båda sitter nermysta i soffan med filt och hela kittet men varsin laptop givetvis. För mig blev det resterna av thairätterna som jag gjorde igår, men Alvaro lagade jag till en biff med pommes och bea-sås. Han va mätt och nöjd.

Jag träffade Micha och hennes syster Madde idag. Det var jättetrevligt!Vi gick längs barceloneta och köpte med oss lunch och käkade på en bänk, sen satt vi och pratade en längre stund. Kul att hon är här!
Först idag märkte jag att våren faktiskt är HÄR. Folk ligger på stranden, dock inte helt i bikinis, men man märker att alla njuter av vårsolen.





bilder lånade ifrån Michan.

Det blev en kort inlägg idag, jag känder att tv drog lite mer uppmärksamhet nu, haha!
Hörs imonn.

From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0