Onsdag 9 Februari - På G igen.

God morgon.

Nästan uppe med tuppen idag, men jag kan ju inte säga att jag är pigg direkt. Anledningen till att jag inte har uppdaterat är för att jag hade alldeles FÖR kul på Catwalk i fredags så jag vaknade upp i lördags med årets hitills värtsa baksmälla + att jag var sjuk= PERFEKT!! Låg halvt döende hela helgen, men nu börjar det ordna upp sig här. Känner mig lite krasslig fortfarande på mornarna, men under dagen är det ok.

Det blir ett snabbt inlägg idag, för jag ska hoppa in i duschen och sen ska jag ner på stan till kl 12 och träffa Michan som är i stan igen! Wohoo!! Vi ska antagligen ta en fika/sväng på stan/ käka lunch innan jag på min spanska lektion. Det ska bli trevligt. Solen lyser ute givetVIS!

En ännu roligare nyhet är att min älskade LOTTA (ffs!!) kommer ner och hälsar på min i Barcelona nästa vecka, det ska blir SÅ kul! Jag och Lotta var tajta när vi gick på gymnasiet för typ 5 år sen och senast jag träffade henne var 2007 när jag var och hälsade på henne i Södertälje, SJUKT längesen. Vi har endel att ta igen så att säga!
Ska bli skitkul med besök och jag har redan lagt upp en massa planer, Lottis!

Nähe, dags att stecka lite bacon till frukosten och väcka karln. Ska BB-bomba Camilla idag under dagen oxå, hon är nykläckt med ett BB-abonnemang, mohahahaha!!

Trevlig onsdag på er!


Jag och Lotta på vår champagne-frukost på vår studentdag 2006!

From Barcelona with Love / Thai


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh. Jag längtar så nu så jag snart spricker.

2011-02-09 @ 19:16:45
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0