Söndag 13 Februari - Ensam hemma.

Shit! Jag har inte uppdaterat sedan i onsdags!

Tyvärr har jag haft fullt upp, massa kursproblem och helvete, sen haft vänner på besök, det har jobbats och jag trodde att jag skulle vakna med en bakfylla idag, men icke! Kör en liten snabb genomgång dåra..

Torsdags efter skolan åkte jag hem direkt, jag hade planerat och springa en sväng på stan men jag var döhungrig så jag tog metron hem direkt. Alvaro var hemma och vi fick besök av Pitu och Zayas innan alla tre skulle iväg och spela. Jag och mina discjockey-pojkar hehe.


Alvaro och Pitu på Jamboree 2010.

Fredagen kom och det inte mycket gjort mer än skolan och sen jobba på kvällen. Jag dog! Dom hade kväll från 16 år och uppåt och vi hade fan hela Barca på Soma. Jag fick stå i garderoben och hjälpa Giselle och det var väl tur för jag hade definitivt inte velat stå i baren den kvällen. Jag trodde att svenska snorungar var kaxiga, men spanjorerna vill man ju bara drämma till men en jävla lavett i nyllet på dom. Kaxiga jävla hatbarn.

Det var meningen att jag skulle jobba igår lördag oxå, men det blev ändrade planer så jag slapp! Gött mos. Käkade lunch hemma hos svärföräldrarna och sen träffade jag Camilla en sväng på stan. Vi föredrog att fika och snacka skit istället för att shoppa, vilket var mycket trevligt. Jag har varken humör för att klä upp mig eller shoppa. Det är nog för att jag är sjukt trött på jeans, tjocktröja och jacka i mörka färger. Shit, jag vill ha vår och sommar, shorts och t-shirt...

Jag hann även med att träffa älskade Felicia och hennes pojkvän Sami som var i Barcelona under helgen. Felicia eller Fille som jag kallar henne umgicks jag och Madde men 24/7 när vi pluggade 2008, så det var jättekul att snacka minnen.

Meningen var att jag skulle chilla på kvällen och var inte alls sugen på att gå ut. Dock var jag jäävulskt rastlös och lurade hem Fille och Sami på "ett par glas.." Det blev 3 flaskor Lambrucso rättare sagt.. och då blev man visst sugen på att gå ut. Vi tog taxi från L'Hospitalet till Otto Zutz som jag inte vatt på år och dar..
Halkade in där och fick träffa Phatt igen efter 3 månader, det var jättekul.

I sällskap sen kom även Alvaro, Mario, Isa, Basi, Raul och Quim och ja.. ni kan ju bara tänka er vilken fest det blev. Och så blev det t.o.m en After på Seven Crowns innan jag, Alvaro, Mario, Isa och Basi åkte taxi hem till oss och alla sov över här.


Isa, jag, Raul i bakgrunden och Basi på Otto Zutz igår.

Jag fick dela säng (gnugga skjärt) med Alvaro och Basi, haha! Tack vare ESPIRIFEN:en jag tog innan jag gick och la mig 08 imorse så var jag grymt onormalt pigg idag när jag vaknade vid 13. Inte ett ända spår av varken spritsmak i munnen eller ngn bakfylla, HELT fantastiskt!


Isa, Basi, Mario och Alvaro. Vi körde på hemkörning av grillad kycklig ifrån Riko's.
30 euro, hemkörning för 5 personer - äckligt billigt!

Annars idag har vi hunnit med och slänga in en tvätt och städa lite, senare på kvällen åkte vi hem till svärföräldrarna och käkade middag innan vi åkte hem igen. Nu slappar jag i soffan medans Alvaro spelar skivor på Catwalk idag.

Imorgon är det ny vecka och måndag. OCH PÅ FREDAG KOMMER LOTTA, FUCKIN AWESOME !! =)

God kväll.

From Barcelona with love // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0