Tisdag 1 Februari - Ny månad.

Och så har första månaden i 2011 passerat, shit va tiden går, snart är det ju sommar...

Godmorgon hörrni!
Satte klockan på 09, men snoosade i 1 timme innan jag gick upp. Har under den senaste timmen hunnit baka scones och ätit frukost. Nu väntar bara en barn-yoghurt och en kiwi-mango shake sen är min frukost komplett!
Jag har även hunnit göra min spanska läxa som bestått av att leta rätt på hur Hitler's kärleksliv var. Efter det jag hittade så var det mycket intressant. Han var inte bara ett svin inom det politiska ska ni veta. Och givetvis har jag hunnit göra ett längre besök på dass, haha!

Ska iväg om en timme, så jag tänkte ställa mig i duschen och duscha bort min härliga mensvärk, fixa iordning mig och sen bege mig in till centrum och skolan. Jag ska ta en fika med Cajsa innan jag börjar klockan 15.

Ikväll är det inge planerat, det blir ytterligare en kväll framför TV'n...

Innan jag avslutar blir det dock lite reklam för helgens planer. Alvaro och hans kära vän Vida Loca har startat upp ett nytt koncept på Catwalk på fredagar som heter Fuckin Fridays och det startar NU på fredag i samband med att Catwalk fyller 7 år.

* Det är gratis inträde och gratis 1:a drink så länge du står med på en lista, så Barcelonabor, hör gärna av er om ni vill stå med på listan så fixar jag resten! :)
På plats kommer även självaste Elvis vara med och festa med oss och även viga folk, haha!! På fredag är det PARTY!


OBS!! Haha, ni måste kolla in videon dom har gjort för kalaset! KLICKA HÄR: http://www.youtube.com/watch?v=K4ZSCGnD4q0
Det är självaste Raul som är Elvis! Haha, jag dööör!




BE THERE!!


Ha en bra dag!

Puss! From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0