Torsdag 4 Februari - Halv 8 hos Linda & Maria ikväll.

God torsdags morgon!

Solig dag idag IGEN, helt fantastiskt! Scones håller på att bakas i ugnen just nu och snart ska jag hoppa in i duschen. Var och solade solarium igår och "tecknade ett kontrakt" igen. Det är precis samma typ av kontrakt jag hade förra året. Jag betalar 30 euro/mån och får sola hur mycket jag vill, dock högst en gång om dagen.

Normalt kostar en session 13 euro så det är klart värt det + att Solmania, där jag solar endast ligger 5 min gångavstånd där jag bor. :) Woho. Äntligen kanske jag kan få lite liv i min hudfärg, haha!

Ikväll ska jag till Linda och Maria efter skolan. Vi ska äta god mat, dricka vin och snacka en massa skiit! Det var så trevligt förra gången så jag tvekar inte att det blir mindre trevligt idag. Dom har precis flyttat till snobb-området oxå i deras fiin, fina lägenhet så den är jag nyfiken på att se!

Innan skolan dock ska jag och Alvaro åka ner till stan och fixa en ordentlig hemförsäkring, vi får se vad priserna ligger på, men jag tror att det hemförsäkringen är billigare här än hemma i sverige. Helt OK! Sen hoppas jag att vi har tid till att köpa hans pappas födelsedagspresent eftersom att han fyller år på måndag.

Imonn, Finally Fuckin Friday på Catwalk!! Då kan man bli vigd av Elvis!! Haha! Jag och flygtjejerna ska dit och det blir vip bord, oh yes....!!







Ha en bra torsdag!

From Barcelona with love // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0