Fredad 22 Januari - Trabajo esta noche.

God fredag!

Jag och min karl sitter i soffan, vi käkade spagetti och köttfärs-sås för nån timma sen. Den blev skitgod! Faen vilken bra fru jag är! Städar, tvättar, lagar mat, diskar och plockar efter min karl.. haha.

Vi är precis klara och ska båda strax iväg och jobba natten. Jag ska till Soma och jobba där till klockan slår 05 och han ska till Catwalk och lira skivor till 06 - Sicken helg, inte helt ovanligt alls.

Imonn är det IKEA till 100 % men Camilla! T.o.m skrivit en liten lista på vad jag behöver då jag typ alltid lyckas glömma ngt av det viktigaste!

Vi hörs folket! Hoppas att ni får en bra helg. Jag önskar att jag kunde vara med på Malins examen-fest!! Grattis Malin, du kommer äga som sjuksköterska!


Bjuder på nytagna bilder.









From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0