Fredag 14 Januari - FEST!

Ikväll är det fest!... för dom flesta, men inte för mig.

Ikväll ska man fira Linas 22 år's dag och man ska fira det på Catwalk. Presenterna är inslaga och jag är strax redo att gå, MEN jag ska varken festa eller dansa på Catwalk. Nej, givetvis... för jag jobbar ju som ALLTID.

Det som är bonusen ikväll är att Cattis är på besök ifrån Sverige och jag träffade henne idag på stan när jag var där innan skolan. Så det ska bli kul att träffa alla igen.. iaf en liten stund innan jag åker till SOMA och jobbar resten av natten..

Jag hoppas iaf att tjejerna får det awesome ikväll och att jag missade något rejält!


Cattis & Lina förra året när vi röjde Bikini.
Vi hade druckit 2 x 6 liters drinkar den kvällen innan på Pippermint. Farligt värre...! Måste vi göra om !

Ha en härlig fredag så hörs vi imonn!

From Barcelona with love // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0