Fredag 21 Janurari - Solbrun?

Vaknade klockan tio och har hunnit baka sconesoch käkat frukost. Ligger och slappar i soffan nu, men skitprogram på tv. Ja, spanjorernas tv-intresse är bara skitprogram. Usch!

Trots att jag kom hem ifrån Thailand för ca 6 veckor sedan är jag blekare än ett spöke! Jag hade solariekort här innan och då försökte jag sola 2-3 gånger i månaden för att inte "dö ut" så att säga, men jag sa upp det isamband med att vi åkte till Thailand. Sedan vi kom hem har jag inte tänkt på det igen...

Haft så mycket annat för mig under tiden... Men idag när jag vaknade upp och såg mig själv i spegeln tänkte jag att njaee, så här jävla bleka pigment kan ju inte existera hos en som är halv asiat! Jag har fått för mycket pappa och för lite mamma!! Hellre neger än vit ! TYP... Alla tycker väl om att se nybruna och fräscha ut, men jag jag älskar det då jag får fram mina fräknar..!!

Kanske man skulle fundera på ett litet solariekort trots allt?..  GE MIG SOMMAR !!'


Jag och mina sommarfräknar i april förra året!

Trevlig fredag allihop!

From Barcelona with love // Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0