Fredag 28 Januari - Veckans bästa dag!

Och så var det fredag igen ja, shit veckorna bara rullar fram. Jag hinner inte med!

Igår var det ju som sagt planerat med lasagne, vin och Wii på kvällschemat med Camilla, Linda och Maria.
Dock hann vi bara till lasange och vin. Vi satt i köket i typ 4 timmar och snackade en massa skit och det var såå trevligt. Verkligen ngt jag har saknar hemifrån.. att sitta hemma med brudarna på en flarra vin i mjukisbyxor och bara snacka en massa. DET ska vi göra om redan nästa vecka. woho!
Lasagnen blev supergod och jag kokade ihop en äppelpaj på det oxå som var smaskens!

Fredag idag ja. Tänkte hoppa in i duschen och käka frukost snart. Sen är det spanska lektioner som gäller och senare ikväll ska jag jobba på SOMA.
Helgens planer ser ut så här: Imorgon lördag har jag inget planerat under dagen, men tror att vi ska åka hem till Alvaros päron och käka lunch där.

Lite senare på kvällen som jag hem till Camilla, då hennes karl Paul fyller år så vi ska fira det lite innan jag drar till Belice och jobbar till klockan 03. Efter det är det meningen att jag ska träffa flygtjejerna, men jag vet fortfarande inte vart dom ska gå ut ngnstans.

På söndag hoppas jag på att ligga hemma i soffan HELA dagen. :)

På tal om annat satt jag på fejjan och kollade igenom min syster album och tittade på en bild som jag trodde att det var jag, men det var min syster. Många säger att vi är lika, men ändå inte. Men denna bilden måste jag själv säga att vi är snuskigt lika! Vad tycker ni ??


Min syster Nipa. Hon fyller 33 på söndag! Grattis älskade syster!!


Svar till Sandras kommentar: Japp, tv-bänken är ifrån IKEA, 50 euro gick den på, kalasbra!
Svar till Malins kommentar: Jag ska försöka göra ett litet recept på några thai-rätter, det kommer! :)

Hoppas att ni får en bra start på helgen!

From Barcelona with love // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0