Lördag 29 Januari - Min älskling i sängen

God morgon!

Trots att jag gick och la mig för typ 5,5 timmar sen så är jag redan uppe igen. Slängt in en tvätt och
sitter här med en kopp te Rooibos med vanilj - mmh! Alvaro ligger fortfarande kvar i sängen... tänkte gå in och hoppa på honom snart. Va snäll jag är...

Jobbade på Soma igår och det var bra drag där, bra blandad musik och mycket folk. Idag ska jag dock jobba på Belice och då jobbar jag till 03, sen tänkte jag se vart flygtjejerna har för sig då dom skulle ut och partaja. Jag vet dock inte vart dom ska ännu, men vi får se.

Vid klockan 14 ska vi vara hemma hos Alvaros päron och käka lunch, sen tänkte vi åka ner till stan i det här fiiin fina vädret. Jag behöver nytt sminkborttagningsmedel och ansiktstvål, det börjar tar slut här hemma.

Tänkte gör lite reklam för min nya älskling jag har mellan benen i sängen varje natt när jag går och lägger mig, närmligen min mikro kudde som jag fick utav Lili i julklapp. DEN används jämt!! Jag är en sådan som har grymt kalla fötter hela tiden och fryser om fossingarna när jag går och lägger mig, men med min mikro-kudde, woala va bra den är. Den består av en liten påse "kudde" som innehåller silikon-kulor. Man slänger in påsen i mickron på högsta värme i 3 min sen är den varm och skön. Den här som jag har är köpt på Natura Casa och kostade nog runt 10-20 eurp-lappen. Så jävla värt !





Ha en bra härlig lördag!

From Barcelona with love // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0