Onsdag 12 Januari - Tiden går för snabbt!

Men tiden går ju för snabbt!

Jag tycker inte andra är gamla för att dom är 25, 29, eller 33, men att jag fyller 24 nästa vecka ger mig liite panik. Shit, jag fyller ju snart 30 ?! Och enligt min livs-film så ska jag ju ha min första unge när jag är 28-29..

Better make a good plan känner jag.. Födelsedagar är ngt jag har firat mer sedan jag flyttade ner till Barcelona, speciellt när det gäller middagar och tårta. Annars så bryr jag mig inte så mycket om själva födelsedagen, men
det lixom slog mig på metron idag att shit, 24.. det låter ju så... långt borta!... gammalt? eller..?

Men det som är kul är att man får göra en önskelista! Och det har jag gjort! =)








From Barcelona with love // Thai


Kommentarer
Postat av: El fnasco grande !

Luuugn piccolo fnasco ! Du ÄR INTE gammal, lååångt därifrån & en unge hinner du klämma ut innan 30 de tar ju bara 15 minuter + 9 månader ;-)



(Tur för dig att du skrev att man inte är gammal när man är 33)



Puss & smisk !

2011-01-17 @ 15:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0