Söndag 9 Januari - Inflyttad & klar.


Hej hej!

Sitter och myser i min soffa och njuter av dom sista timmarna på denna söndagen.. Haft 1 vecka ledigt nu, men nu är dom slut och imorgon ska jag befinna mig på Bobylon Idiomas kl: 13 och ha spanska lektioner, haha... vilken vår jag kommer ha!!

Det blir ett snabbt inlägg idag för att ligga i soffan och kolla på film lockar mer en ett längre bloggande just nu.
Dock är vi inflyttade på Carre de Dos De Maig 6-8 sedan i fredags. Alla möbler är på plats, det har städats och det har inretts. Just nu fattas det bara småskit som man kommit på i efterhand som man skulle vilja ha. (en lampa där... och en liten grön växt här... osv osv.) Internet fick vi igår morse så det är klart det med!!

Jag bloggar mer imorgon och kanske jag lägger upp lite bilder ifrån den nya lägenheten och på årets första grillning på balkongen som vi hade hemma hos Joe som fyllde år idag!!

Bona nit todos! Nu ska jag och min karl titta på Jack Ass 1 & 2 innan läggdags!

From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0