Söndagen 2 Januari - Sista dagen/natten på jobbet. Ever...

Hejsan alla där hemma.

Jag hoppas att alla fått en bra start på 2011 och att det blir ännu bra eller bättre år. Sitter just nu på jobbet igen och det är sista natten jag jobbar nu efter 6 dagar i rad och det kommer även vara min allra sista dag på jobbet.
Känns fantastikst bra måste jag säga! Dock kommer jag till 100 % att sakna alla jobbarkompisar men ska försöka att kunna hålla kontakten trots att vi inte kommer träffas varje dag.

Jag har nu jobbat här i 2 år och det känns att det är dags att gå vidare. Jag har haft både bra och dåliga perioder här, men det jag tröttnat på och tappat mest motivation är givetvis alla samtal, att hålla humör och tålamod uppe när det är är skitsamtal som kommer, men men så ÄR det! Så därmed kommer det bli skönt att få lämna jobbet och satsa på ngt nytt igen.

Imorgon startar en ny vecka och jag är ledig heeela veckan (om jag inte jobbar i helgen på SOMA då) Det är mycket planerat in här och jag hoppas att jag kan hinna med allt, haha! Veckoplanen ser ut så här än så länge:


Haha! Vad tycker ni om min fina kalender vecka..?!?  Snacka om att vara riktigt rastlös på jobbet.. hehe.

Hörs senare, nu ska jag titta lite på film tänkte jag.. :)

Puss & Kram

From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0