Tisdag 11 Januari - Vårt kök.

Köket är min nya favoritplats. Helt plötsligt har jag blivit så matsugen och vill stå i köket och pyssla hela tiden.
Av det jag har sett i spanien så brukar köket vara snuskigt små, enkla och där köksbordet inte finns med alls i köket. Jag är glad över detta då det är likt ett vanligt svenskt jävla kök, KÖKS-FEST NÄSTA!!! =)


Nu ska jag käka lite frulle och sen plugga innan jag springer till skolan. Hur länge sen vad det man inte gjorde läxor lixom. Spansk grammatik är ett helvete att lära sig. Jag berättar mer om skolstarten igår, senare ikväll.
Pussi.

(btw, IKEA gillar jag. Billigt och BRA!)

Fräscha bilder på la cocina.
















From Barcelona with love // Thai


Kommentarer
Postat av: Malin Falk

Gud va fint ni har det!!! Det blir så mkt roligare att laga mat och baka när det är fint runt omkring en.... Plugga o plugga på, jag håller tummarna för dig!! puss

2011-01-11 @ 11:29:06
Postat av: El Fnasco Grande !

Grattis till fräscht kök, ser ju fan svenskt ut !

2011-01-11 @ 11:35:36
Postat av: Hanna

Vad mysigt o fräscht det var tina!

Vill se resten av lägenheten, upp med bilder :)

2011-01-11 @ 12:09:27
Postat av: V

super fin lagenhet =) , ni har san tur...lyckooooooooo =)

2011-01-11 @ 17:08:14
URL: http://vennezaishername.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0