Torsdag 13 Januari - Scones & storsällskap till frukost.

God morgon! Solen skiner idag med! WOW!

Idag har det luktat nybakade scones till frukost och vi har även haft sällkap så vi har suttit 4 personer vid matbordet. Jag är mätt, men nu är det dags att fixa iordning sig så jag kommer iväg till skolan.
Senare ikväll ska jag träffa Camilla och vi ska försöka hitta en present till Lina som ska ha födelsedags middag imorgon!



Hmm.. Alvaro gick upp ifrån sängen och gick och la sig i soffan för att fortsätta sova i morse...
Kan soffan vara ngt skönare.. eller?


Pedro & Victor kom på besök. Dom hade med sig croissanter, men det var ingen som åt av dem, haha.
Sconesen var lite godare och varmare. Hehe.. Snygg Alvaro är föresten..

Hörs sen!

From Barcelona with love // Thai

Kommentarer
Postat av: Malin Falk

Jag tycker mig känna igen korgarna på hyllan i vardagsrummet, kan det vara dem du hade i badrummet innan? Finns det fortfarande smycken i dem?? puss

2011-01-13 @ 18:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0